fredag 3 juni 2011

Läckra LaBlanche

Jag börjar bli lite lätt kär i dessa LaBlanche stämplar. Lätta att hantera och så finns dom i massor med läckra motiv. Idag visar jag ett kort där jag använt LaBlanche-stämpeln Schubert.


Till kortbasen och stämpelmotivet har jag använt Papermanias KRAFT-papper. Jag har färgat in KRAFT-pappret, det mönstrade pappret och textpappret (som jag rev ur en bok jag köpte på loppis) med distress färg. De färger jag använt för att få till ett äldre och bränt intryck är Vintage Photo och Walnut Stain. Motivet har jag stämplat med en vattenfast svart stämpeldyna. Det mönstrade pappret kommer från Websters Page och finns i smidiga 6x6 formatet som är perfekt till kort. Uppe i högra hörnet fäst jag några pärlbrads från Papermania. 







En påminnelse - glöm inte vår månads tävling som pågår några dagar till. Sista dag att skicka in bidrag är 8 juni. Du hittar mer information HÄR

Scrappa Lugnt! 





Inga kommentarer: