torsdag 24 mars 2011

Veckoutmaning...denna gång materialbingo

Nu i slutet av mars bjuder vi er på en utmaning som pågår i en vecka.
Vi vill att ni skall skapa utifrån denna BINGO bricka:


Utgå i från denna bricka, välj en rad antingen vågrät eller lodrätt eller varför inte diagonalt.
De sakerna som står på din valda rad måste vara med på ditt alster, dvs. layout, kort eller altered.
Du får lägga till saker men man skall tydligt se sakerna som finns på din valda rad.
Gnugga dina scrapfingrar, fyll ditt scrapbord med inspirerande material och sätt igång och scrappa.


Vinnaren får välja en LaBlance stämpel/stämplar för 100 kr.


"LaBlance, är gjorde av silikon och är monterade på en halv tums skummgummikloss, vilket ger ett perfekt tryck."

Maila in ditt bidrag till:
scrapbruket@hotmail.com

Skriv i mailet vilken rad du har valt, t.ex. Vågrät rad 1

Senast den 31/3 klockan 23:59 vill vi ha in ditt alster.


Vi i designteamet kommer att rösta fram en vinnare och publicera det vinnande bidraget i bloggen. 

Bidragen ska vara nygjorda och enbart gjorda för denna tävling. Ni får blogga era alster under tävlingens gång men vill då att ni länkar till tävlingen.



Här kommer mitt inspirationsalster,
Jag valde Vågrät rad 1 (Spets, stämpel, Mist, Knappar)




På min layout ser ni hur jag använt LaBlanche stämpel.


Lycka till=)





1 kommentar:

Cattiegirl sa...

Wow, vilken utmaning!
Vet verkligen vilka kluriga rutor som jag helst vill försöka undvika...;-)
Kram
//Cattie