fredag 25 mars 2011

Tavlor

Då var det Fredag och min tur att blogga. Idag bjuder jag på 2 små tavlor jag gjort. Tänkte jag skulle ha dom på väggen (har ont om tavlor). Så här blev dom .


 Jag tog en ask/låda jag hade hemma och målade den svart med Acrylfärg. Av locket gjorde jag en tavla och av botten en tavla. Använde samma pappersirie på båda tavlorna. Det fick bli Ella Blue eftersom jag ville ha det lite gamla och romantiska stilen på papperna.
 Inkade kanterna. Gjorde en lite krumelur av en spillbit från samma serie. Som ni ser så använde jag en hel del små rosor. Tycker dom är så vackra.
 Här blev det samma rosor fast i annan färg.
 Sen har jag fått *dille* på att gör små söta änglar. Som är enkelt att göra å fint att dekorera med.
 Har försökt att göra tavlorna i samma stil då jag vill ha dom hängande brevid varandra. Totalt så tog det bara 30 minuter att göra båda två och så snabbt har jag nog aldrig scrappat innan. Men jag ble ganska nöjd med dom ändå.

Nu får ni ha en underbar helg och glöm inte vår tävling :-)

Inga kommentarer: