lördag 12 januari 2013

Pepparkaksbak

Jag fick ett så fint papper från Ruby Rock med texten December på i form av en almanacka. Det var lite oväntade färger för att vara decemberpappeer men de passade så perfekt till mina pepparkaksbilder. De fina färgerna är vintriga i sina dova toner och passar till många bilder från just December. Min sida är enkel för med såna här fina papper behövs inte mycket extra. Jag skar bort lite från kanterna och fäste det mönstrade papperet på ett beige cardstock från CoreDinations. Jag sydde också kring kanterna för att skapa lite 3D effekt. Jag rotade sen i min dekorationslåda och hittade ett blad, en blomma och ett frimärke med julmotiv i lila. Det var som om någon hade lagt dit för att jag skulle använda det på den här layouten. I blomman fäste jag en brad från Hawtorn & Brampbles Sweetis Brad Set.



Inga kommentarer: