onsdag 9 januari 2013

Ett kort med ett vintage par

Nu har Scrapbruket fått in härliga vintage damer och vintage par, dels som stämpel men också som die cuts ark. Ni finner dem HÄR.

Jag stämplade upp min stämpel och färglade dem med mina copic ciao pennor.
Mönsterpappret kommer från "Bo Bunnys" kollektion Serenade, säljs i 6X6 paper pad.
Ni hittar dem HÄR.


Jag valde att använda det gula pappret till mitt Nyårskort. Så här blev kortet:
Texten "Happy new year" har jag stämplat med bokstavsstämplar från "inkadinkado",-Big top poster type. Så HÄR ser de ut, kostar 89 kr.
Rosorna kommer från"Prima" -Rosarian collection perls. Den söta pärl swirlen kommer också från Prima. Runt mitt stämpel motiv stämplade jag med en clearstamp timeless "postmarks" från Kaisercraft.

Alla produkter hittar ni i butiken.

Må så gott!


Inga kommentarer: