onsdag 30 januari 2013

Lilla tösen nu tio

Lilla tösen har nu blivit stor, nyss fyllda 10 vart har tiden tagit vägen.....
I dag visar jag en layout med ett foto på min dotter.



Jag har använt mig av ett vitt embossat papper till layoutens bas. Mönsterpapperna kommer från "Ruby Rock-it" Eklectique. Dubbelsidiga mönsterpapper som går i milda vintage toner.
Bakom fotot och mönsterpapprena chalkade jag med en rosa torr chalk dyna.
Klockorna har från början suttit bakom clearstamps. Men nu har jag gjort om mina stämpelförvaringar och satt upp alla stämplar på plastark i A4 pärmar. Alla plastbakgrunder med bilder på, som har suttit på clearstampsen har jag sparat till dekorationer.


Blommorna har jag gjort med hjälp av en spellbinder dies, shapeabilities, spiral blossom 1.


Bokstäverna är egentligen vita men jag har färglagt dem svarta med en copic ciao penna. Där efter la jag ett lager Glossy Accent på.

Må så gott!




Inga kommentarer: