fredag 9 mars 2012

Bidrag till februari-tävlingen

Imorgon är det final i melodifestivalen. Det ska bli spännande att se vem som vinner. Vem som vinner februaritävlingen med tema Melodifestivalen kommer dröja ytterligare några dagar. Under tiden får ni njuta av alla fina alster som gjorts på detta tema.


Annica - EMD, Baby Good Bye



Jennie - Friends, Lyssna till ditt hjärta. 



Emma - The Moniker, Oh my God! 



Mian - Ann-Christin Bärnsten, Ska vi plocka körsbär i min trädgård. 



Maritha - Björn Skifs/Andreas - Krama mig.



Sofia - Shirley Clamp, Min kärlek. 



Sofi  - Lena Ph, Kärleken är evig. 



Annica - After Dark, La Dolce Vita.



Camilla - Friends, Lyssna till ditt hjärta. 



Catarina - Alcazars, Not a sinner nor a saint. 



Sara - Björn Skifs, Michelango



Beatrice - After Dark, La Dolce Vita. 



Petra - Lena Ph, Kärleken är evig med en touch av Dansa i Neon. 



Emma - The Ark, The worrying kind. 



Anki - Eric Saade, Popular. 



Sofia - Shirley Clamp, Älska dig. 



Om några dagar återkommer vi med en röstad vinnare och en lottad vinnare. 























3 kommentarer:

Beatrice sa...

Wow, så många vackra bidrag och alla så olika. Riktigt kul tävling!

Sara-SaGam sa...

Så många fina bidrag. Ni har verkligen lyckats inspirera!

Sofias blogg sa...

Så fina alla bidrag är.:) Jag ser att mitt bidrag har hamnat på snedden, finns rätt vänd i min blogg om någon vill se.;)