lördag 29 januari 2011

Mera Woodland

Idag tänkte jag bjuda på två kort med mönsterpappret i fokus. Till bägge korten har jag använt mönsterpapper ur serien Woodland som finns i två olika storlekar, A4 och A5.




Till detta kort har jag använt mig av de ursöta mönsterpapprena Woodland. Dessa papper är dubbelsidiga vilket gör dom extra användbara. Den söta räven har jag klippt ur från ett mönsterpapper. Texten kommer från Tim Holtz snygga alfabete Vintage Market och stjärnorna är Quickutz Cookie Cutter. För att få lite mer liv i kortet har jag använt 3D kuddar.







Lägg märke till hur detaljrikt mönsterpappret är, ursött! Texten är från Quickutz alfabet Dragonfly. Organzaband i brunt från Anitas.

Mer inspiration ur Woodlandserien: Nina/NHL 24/1, Nina/NHL 17/1, MiaS 14/1.

Scrappa lugnt!




1 kommentar:

NHL sa...

Så snyggt! Kul för mig att se de andra mönsterpapperna, gillar speciellt svamparna och det med träden och gänget.