fredag 14 januari 2011

Fredags-Lo

Då var det Fredag igen och dags för mej att visa er vad jag har gjort.
Jag har gått på färgerna brunt och grönt ihop...och det blev en snygg kombination tycker jag. Har inte decorerat så mycket, men gjort mina egna dekorationer.
Jag har använt mej av brun och grön CoreDination. Jag inkade alla kanter samt använde Tim Holtz mask och lite glimmermist. Den bruna ringen är utskuren på fri hand i PAPER POTPOURRI BON BON
Blommorna i härlig brun färg heter Petaloo wild roses . Tog lite grön Pearlmaker på bruna ringen.


Stämplade med de underbara The Greeting Farm på krympplast och målade dom med mina Copic Ciao Markers.

Det var allt från mej för denna gången. Ha en underbar helg alla.

2 kommentarer:

Petra sa...

Jättesnyggt, gillar maskningen och färgkombon är kanon. Allt är fint, ditt foto är supersnyggt.

Louise sa...

Jätte fint. Å visst blir det fins när man krymer stämplar med krymp plasten. Jätte praktiskt när man tycker dom är förstora i vanliga fall.
Hur läckert som helst har du gjort det.