söndag 2 december 2012

Tävling i december - Inspireras av bilden

Nu är det december och vi har tänt första ljuset i adventsljusstaken. December är en månad full av pyssel av olika slag och vi hoppas att ni har tid att pyssla lite till vår utmaning. Kanske kan du tom kombinera utmaningen med något du ändå ska pyssla?!

I fredags var jag på julbord och det var så vackra blomsterbuketter på bordet så decembers utmaning handlar om att inspireras av den här bilden. Buketten är sammansatt av de klassiska julfärgerna: rött, grönt och guld. Det är både elegans i form av gnistrande julkulor och naturlighet i form av rosor och blad. Ditt alster behöver inte ha jultema utan färgerna, blommorna eller formerna kan inspirera dig på olika sätt - bara du sätter gränserna!




Du får gärna blogga ditt bidrag under tävlingens gång, länka gärna tillbaka. Ditt bidrag ska vara unikt och nygjort för denna tävlingen. Du kan enbart tävla med ett bidrag. Vinnande bidrag utses av Scrapbruket och dess DT-team.

Ditt bidrag vill vi ha senast den 31 december kl 23.59 på mail: scrapbruket@hotmail.com

Vi har två priser i utmaningen - presentkort på 100 kr och 200 kr i Scrapbrukets shop.

Lycka Till och glöm inte att ha kul!

2 kommentarer:

Maiden sa...

Jag e med! :-)
Här e mitt bidrag;
http://maidens.nu/inspirerad-av-en-julbukett/

God fortsättning!
Kram
Maiden

Beatrice sa...

Nu har jag också äntligen fått tummen ur att maila in och blogga mitt bidrag :-) Kan ses här:
http://alifeofcrafts.blogspot.se/2012/12/inspiration-av-en-julbukett.html

Gott nytt år och tack för inspirationen!