måndag 19 maj 2014

MIN VECKA 20

Jag började med projekt life 2012 och från början var det mest jag som fotade familjens gemensamma händelser, men numera är hela familjen involverad i fotandet och dokumentationen.
Denna vecka, hände inte så mycket i mitt liv. Dagarna fylldes mest av arbete och kvällarna av tv-tittande. Likaså för sonen. Men maken for på konferens med jobbet och dottern hade elevens val i skolan.
Riktigt roligt när det dimper ned foton från både maken och dottern i mobilen. Numera fotar även de sina händelser för att kunna vara en del av familjens dokumentation.

Så här blev vecka 20:

Till detta uppslag har jag använt mig av kort från "Me and my big ideas", Today. Dessa säljs i kit med 72 kort för 45 kr. Ni hittar dem HÄR.
 På titelkortet ovan har jag skrivit datumen med min antika skrivmaskin. Runt vecka 20 dekorerade jag med stjärnor och text, stämplade med clearstamp från Simple stories "Snapshots".

Journalingen är skriven på min skrivmaskin. Stämpeln, den runda cirkeln med text kommer från Technique Tuesday "Right here". Ni hittar den HÄR. Pilen av kork kommer från Studio Calico, cork stickers. Säljs i flerpack.
Ett filler card som jag valde att dekorera med en text från stämpelkitet från "Vilda stamp" stora och små pl-texter. Ett ark kostar 100 kr och ni hittar den HÄR.

En layout i A4 storlek fick också vara med i mitt uppslag. Texten är skriven med bokstavsstickers från Simple stories "sn@p", cardstock stickers.



Må så gott!

//Jenny/e.j.m



Inga kommentarer: