lördag 7 april 2012

Glad Påsk

Idag på påskafton bjuder jag på en liten påskhälsning i forma av en liten söt påskgubbe. Det är min minsta son som tidigare i veckan klädde ut sig tillsammans med alla dagbarnen. Han var så nöjd över sitt skägg!

Jag har använt små bitar av papper från ett paket mönstrade papper som heter Forever Friends The Good Life. Pappersseten finns i olika i både A4 och A5. Papperen är softa i färger och mönster och på paketet står det att det är papper med retrokänsla och det stämmer verkligen för jag fick vibbar av min första tid som scrappare.

Jag stänkte lite färg och hittade en filtkyckling i mina gömmor. Jag ringlade lite grönt snöre för att plocka upp det gröna från kycklingen och matcha med det gröna i bakgrunden på fotona. De rosa halvpärlorna heter shimmering dots och finns många fina färger.




Ha en riktigt trevlig påskafton med era små påskgubbar och gummor eller kanske harar!


 

Inga kommentarer: