onsdag 11 april 2012

En altrad bok för art journaling

Överallt när man surfar runt i cyber bland alla härliga scrapbloggar så hittar man olika former av mixed madia och art journaling. Mitt scrap mål för 2012 är bland annat att jag skall testa på olika material, mixed media och någon form av art journaling.

Till detta behövs ju förstås en bok att spara sina art journaling sidor i.
Så därför bjuder jag i dag på en altrad art journaling bok.


Mönsterpappret kommer från August moon, "Ruby Rock-it", ni finner dessa HÄR. 
Journaling tagen och cirkeln "Dreams" har jag klippt ut från First Edition, "Dreamcatcher".


De säljs i paper pad 12" ,ed 16 papper. Finns i en mängd olika serier. Denna går i lila nyanser och ni hittar den HÄR.
Den söta fågeln kommer från ett litet clearstamp kit från Prima, för 19 kr.


Avslutningsvis ser ni min första sida med art journaling och fler lär det bli=)


Må så gott!




Inga kommentarer: