torsdag 6 oktober 2016

GRATTIS LILLA MAMMA!

Hej!
Min mamma fyller snart år och som ni alla vet så finns det inget bättre än att ge bort ett kort som man har gjort själv.
Det uppskattas av den som får kortet också, vilket i vissa fall kan vara den bästa betalningen.

Detta kortet använde jag ett grönt papper i bakgrunden och sedan ett brunt för att sedan sätta dit ett färgglatt mönstrat papper från ett av Bo Bunny´s äldre kollektioner av block.
Jag torrembossade ett papper som jag sedan stansade ut i en snygg form. Jag färgade in den i blå toner av distress ink pads. 
Skar ut texten "Grattis" i min underbara Silhouette maskin.
Blomman är utstansad i från Tim Holtz blomstans. Lite spets och ihop snurrat snöre så var kortet klart!



Hoppas ni finner inspiration!

//Madde

Inga kommentarer: