torsdag 30 januari 2014

TIDEN RÄCKER INTE TILL

Tror att det finns en film om James Bond som heter något sådant.
Men i alla fall, tiden räcker inte alltid till. Men ibland tar man sig tid till att pyssla.
Jag älskar att sitta på mitt rum och leka fram olika resultat av färger och former.
Men som sagt, tiden... Den rusar när man väl har satt sig.

Här har jag gjort en "tag" om tid.


Basen är ett vitt cardstock som jag täckte med Gesso.
Det nätiga är glasfibertejp som man har när man tapetserar.


Jag limmade sedan fast rosor och blommor av olika slag och diverse dekorationer.


Med en underbar stencil så kan man göra sådana här snygga klockor.
Efter att allt var på plats så målade jag ett lager Gesso på blommor och dekorationer.
Sprayade sedan allt med dylusions sprayer.


Fågelburen är också sprayad med dylusions spray. Men det lustiga var att jag sprayade den grön. Sen sprayade jag lite blått i över o under kant. Men då ser det ut som att den blev gul och grön! Jätte konstigt.
Men jisses va snyggt det blev.


Tog sedan och duttade på lite av Inka Gold metall pasta på blommor och vissa dekorationer.


Bokstäverna är från Sn@p. Gillar verkligen när man får många bokstäver för pengarna.


Här följer några bilder som ni får njuta av!







Tack för titten!
//Madde

Inga kommentarer: