onsdag 27 februari 2013

My aunt, en layout

Här om dagen lekte jag med Tim Holtz tejp, stämplar och mist.
När jag sprayar mina alster med mina mister så brukar jag ibland använda papper för att skydda de dekorationer eller eventuella foton som jag inte vill ha mist på. Ett av dessa papper kom nu till användning på min layout med rubriken "My aunt".

Jag började med att lägga ut fotot på ett vitt CoreDination papper. Ritade runt fotot med en blyertspenna och tog sedan bort fotot. Plockade fram olika stämplar som jag sedan stämplade runt blyertsramen. Stämplarna jag använde mig av var "Primas -Firefly" samt "LaBlance -Key and script collage". Där efter satte jag dit det mist sprayade pappret och sedan fotot. De smala pappersremsorna kommer från ett 6X6" paperpad "BoBunny -Serenade".
Avslutningsvis knöt jag ett grönt twin snöre runt layouten.

Må så gott!



Inga kommentarer: