onsdag 6 februari 2013

Butterfly

I höstas besökte jag och min familj Fjärilshuset i Stockholm. Ett ställe som jag länge velat besöka och fota i. Så läckra fjärilar, men inte så lätt att fota på grund av den höga luftfuktigheten.
Men några fina foton blev det. Ett av dem ser ni här på min layout:

Jag har använt mig av ett mönsterpapper till layoutens bas. Ett dubbelsidigt papper från Ruby Rock-It Mother Nature"Time". Den sidan jag använde mig av hade ett svagt tryckt textmönster över hela ytan. Papprets baksida är full av klockor. Jag splashade färg med orange Distress Stain ( Dried Maigold) här och var på pappret.
Spillbitarna av mönsterpapprena bakom fotot kommer från Prima Zephyr Collection "Tabarette" samt Ruby Rock-It Electique "Royale".

jag dekorerade min layout med pärlswirls från Prima "Say it in crystals", ni hittar dessa HÄR.
Bokstavsstickersen kommer från ett 12X12 ark med olika bokstäver. Den heter Nutcracker sweet alphabet och kommer från Graphic 45. Ett 12" ark kostar 39 kr och ni hittar dem HÄR.

Avslutningsvis dekorerade jag layouten med några rosor från Prima. Tagen som sticker fram bakom fotot hittar ni också i butiken, HÄR.

Må så gott!







Inga kommentarer: