torsdag 16 juni 2016

MARINT TEMA

Hej!

I dag vill jag visa er en namnskylt som jag gjorde till min kollega på mitt jobb.
Hon gillar havet och därför blev det ett marint tema på hennes skylt.



Jag började med ett vitt papper.
Stämplade båtarnas stämpel från Stampendous, direkt på pappret och färglade det med distresspennor.




Sedan stansade jag ut ett ankare och en kedja med min älskade Silhouette maskinen.
Ankaret sprayade jag med dylusions färger i blåa nyanser. När det torkat så la jag på ett lager med krackeleringspasta.
Kedjan använde jag kopparfärgad pasta från Inka Gold för att den skulle se lite rostig ut.
namnet stansades också ut med Silhouetten.


Som en extra detalj inför fotograferingen så stansade jag även ut en mås. Bara för att jag kan!

Hoppas ni hittar lite inspiration denna gång.
ha en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: