onsdag 18 december 2013

POP-UP PAKET

Hej på er!

Nu är det endast en knapp vecka kvar till Julafton! Och visst är det bra att alltid ha en idé till en "sista-minuten-klapp" att lägga under granen? Det tycker iallafall jag, och då är ju ett presentkort ett alternativ som är lätt att ta till. Men jag kan känna att det ibland kan vara lite tråkiga förpackningar till presentkort. Så jag bestämde mig för att göra en lite roligare variant, som jag hoppas att ni kommer att gilla.


 Här har ni framsidan och där har jag stämplat med en underbart söt text ifrån Vilda Stamps på en bakgrund som är embossad med Heart & Ornate frame set från Sizzix.

Innuti kan ni se här hur jag har skapat en pop-up i form av ett paket. Och jag har även använt fler mysiga stämplar ifrån Vilda stamps och för att dekorera paketet något så har jag knutit "bakers twine" runt och klippt ut en liten tag och satt dig så man kan skriva "till och från".


Här har vi då den finurliga biten, denna bild är tagen inuti pop-up paketet. Här har jag skapat en ficka av två pappersremsor och helt enkelt stuckit in presentkortet.

Tack för titten!
//Tina

Inga kommentarer: