onsdag 11 december 2013

Julkort med vinterlanskap



Hej på er!

Idag tänkte jag bjuda på ett julkort. Stämpeln jag har använt kommer ifrån Stampendous och heter Snowy postcard. Motivet är färlagt med distress ink och extra snö har jag gjort med gesso.
Jag stämplade motivet på två olika ark, det ena färglade jag bilden på och det andra klippte jag bort bilden,  präglade ramen med ebossingfoldern Post card & Sheet music från Tim Holtz och fyllde i randen runt bilden och ordet post card från stämpeln med Enamel accent. Och slutligen fick den präglade texten lite Inka Gold i silver.


____________________________________________________________________

Här kommer också ett litet tips på hur man kan använde denna stämpel under resten av året, från ett tidigare kort jag skapat.


Tack för titten!
//Tina

Inga kommentarer: