onsdag 5 december 2012

Viktiga boken

I dag bjuder jag på en altrad bok för viktiga kom i håg.
Ofta när jag ska göra något skriver jag listor.
Så vad vore bättre än att ha en bok där jag kan samla alla viktiga saker som t.ex. att göra listor, ideer mm.

Så här blev min bok:

Jag klädde in en kartongbit i ett mönsterpapper från Kaisercraft "Magnolia Grove collection.
Jag chalkade alla kanter med min distress Ink dyna, därefter dekorerade jag framsidan med en utklippt tag från samma kollektion. Jag klippte också ut en vintage dam/flicka från ett mönsterpapper från FabScraps "Victoria´s Tree". Den utklippta flickan fick ett lager Glossy Accent över sig. Runt framsidan knöt jag ett brunt twin snöre. Där efter limmade jag fast farmsidan på en skrivbok.


Stämplarna kommer från Prima "Craftsman" och alfabetet är rubon Papermania "A christmas card".

Passa också på att kika in på alla härliga nyheter som har landat hos Scrapbruket.

Må så gott!








Inga kommentarer: