lördag 18 mars 2017

KONST-TEMA MED TIM HOLTZ HUND, SCHABLONER OCH DISTRESS OXIDE INK

Åååh, vad det är kul att hamna i ett riktigt pysselstim, där tankar och idéer får provas utan begränsningar :-).

Här jag har lekt med massor av roliga saker...
Distress oxide ink - som jag har penslat på papperet, genom schablonen.





Därtill har jag nyttjat följande produkter :):

TIMPANS schabloner/stenciler
dot fade
harlequin
linen
roses
speckles
schoolhouse
ringer
honeycomb

TIMPANS hundstämplar
crazy dogs

DYLUSIONS textstämplar
shut up and color

49 AND MARKETsömstämplar
Gabis line stitch

CREALIES sömstämplar 
no 59 eller no 60

CREATIVE EXPRESSIONS fågelstämplar 
rustic birds (gröna blad)

De blå texterna och krusidullen har jag stämplat med Archival ink.

Jag har färglagt hunden med bläck från "vanliga" distressdynor.

Inga kommentarer: