måndag 26 september 2011

Sweet Threads

Jag gillar verkligen Basic Greys små paper pads i storleken 6x6. Det är inte bara storleken på pappret utan även mönstret är mindre vilket passar utmärkt när man gör kort. En annan fördel är att man får två av varje papper i den här lilla paper paden. Till detta kort har jag använt mig av mönstrat papper ur Sweet Threads som finns i storleken 6x6.


Cardstocken jag använt till kortbas är Coredination. Det mönstrade pappret är Basic Grey Sweet Threads 6x6 paper pad. Blomman är utstansad med Tim Holtz Tattered Flowers och i mitten har jag satt dit en pärlbrad. Jag  har distressat med färgen Wild Honey och damen är från ett kit från Graphic 45 och är stämplat med Vintage Photo



Om några dagar blir det visning av alla inkomna bidrag till veckotävlingen i september. 





Inga kommentarer: