lördag 17 september 2011

Kort för många tillfällen

Idag har jag gjort ett kort utan text och motiv. Det är alltid bra att några sådana kort på lut, man vet ju aldrig när man kan behöva skicka ett kort.



Jag har använt mig Coredination till kortbasen. Jag gillar verkligen denna mörka turkosa och den matchade perfekt till dessa eleganta blommor och hänget. Lite svart spetsband fick förgylla kortet och för att det inte skulle bli för tomt i hörnen satte jag även dit några blingstenar. Det mönstrade papperet kommer från DCWV Vintage Stack. På detta pappret är det glitter i swirlen, jag tror inte det kommer fram så bra på fotot men det gör att kortet ser lite lyxigare ut.



Dessa härliga pearled lilys finns i 22 olika fina färger. Söker du på lily i shopen hittar du dom lätt. 


Glöm inte av veckotävlingen. Vi vill ha in många fina och kreativa bidrag! 


Ha en skön scrap-helg! 










1 kommentar: