torsdag 10 maj 2018

DOUGLAS

Hej!

För några veckor sedan så var jag iväg på en scrapp-träff.
I en av tävlingarna så skulle man scrappa så som man gjorde förr.
Alltså, inga dies eller nutida pynt och målarfärger.
Jag som började att scrappa 2009 minns väl min första LO.
Den påminner mycket om denna LO förutom att fotot var på mina barn.


Just denna LO använde jag ett vitt cardstock som bas.
Sedan la jag på några mönstrade papper.
Oftast på de mönstrade papprena så brukar det i nederkant finnas som en bord med mönstret som är på baksidan. Den borden klippte jag loss och limmade fast på pappret så den blev en snygg gräns.
Jag stämplade våran hunds namn på ett vitt papper som jag klippte ut.
Med en sorts dymo klämde jag fram ordet "ÄLSKADE".

Ibland kan man få ta ett steg tillbaka för att kunna se framåt.

//Madde

Inga kommentarer: