torsdag 2 oktober 2014

IT´S ME

I dag visar jag en LO med ett foto på mig själv och ett gäng spillbitar.



Så här gjorde jag:
 Jag tog ett vanligt cardstock och målade på ett lager med gesso.
När gesson hade torkat, så blötte jag ner pappret med vatten och skvätte på olika nyanser av dylusions sprayer. 
Efter att dom hade torkat, med hälp av min embossingfön. Så la jag på några olika stenciler.
Bland annat den rutiga från Prima.



En annan stencil som jag la på pappret och gnuggade med svart stämpeldyna på för att få ett tydligt mönster.


Den blöta texturpastan som jag drar över stencilerna suger liksom upp lite av dylusionsfärgen i bakgrunden. Men jag gillar det för att det ger ett unikt mönster.


Dekorerade med lite olika pilar som jag gillar.






Hoppas att ni finner inspiration.

Tack för titten!
//Madde

Inga kommentarer: