onsdag 1 maj 2013

Hjärtliga Gratulationer.

I dag bjuder jag på ett Gratulations kort med små söta djur.

Till mitt kort har jag använt mig av mönsterpapper från October Afternoon "Cakewalk" 8X8". Ni hittar kollektionen HÄR. 


46 stycken härliga mönsterpapper för 119 kr.

Stämpeln är en clearstamp från Docrafts "Country Companions" -Sunshine meadows. Ni hittar denna goding HÄR. Jag stämplade upp motivet på akvarellpapper och färglade motivet med mina Distress Markers med hjälp av en vattenpensel. 

Bakom motivet syns moln som jag har gjort med hjälp av en egengjord mall och torrchalks som jag har gnuggat längs kanten på min moln board.

Den söta lilla "musen" med randig tröja klippte jag ut från motivet som jag hade stämplat upp två gånger på akvarellpapper. Färglade "musen" med mina Distress markers och satte fast den med hjälp av 3d kuddar på den stora bilden.

Må så gott!









Inga kommentarer: