lördag 13 oktober 2012

Kusiner

Som ni märker har jag verkligen lekt loss med Dylusions sprayer. Jag har såå roligt när jag jobbar med dem och det går att göra så många härliga bakgrunder med några färger och några masker. Här har jag jobbat med bara färg i grunden. Jag grundade med vatten och sprayade sen rosa, svart och turkost. Jag jobbade hårt för att få färgerna att rinna genom att varva vatten och färg. När bakgrunden torkat använde jag den fina masken med blommorna på och "målade" dit dem med distressink och
När det var dags för montering av layouten skar jag ner papperet och fäste det på svart cardstock med washitape. Jag stämplade också dit några ord och fjärilar, satt dit blommor, brads, bling och titel till fotona.

 
Materiallista:
Cardstock: Coredinations Bulk Pack
Färg: Dylusion Turkos, Rosa och Svart
Stämpel: Prima Cling Stamp Fairy Belle
Dekorationer: Bling, Brads och Washitape 
 

Inga kommentarer: