onsdag 4 juli 2012

I väntans tider.

Min syster bor uppe i Umeå och jag i Stockholm, så det blir inte så ofta vi ses. I julas berättade hon att hon väntade barn, deras första. Så roligt att få bli moster.
Nu i maj kom hon ned till Stockholm igen, då hade vi inte sett varandra sedan i julas.
En fin gravid mage, äntligen fick man klappa lite på den fina bebismagen.
Så här blev min layout:


Jag har använt mig av mönsterpapper Fabscraps "Rustic Tress", ett helt underbart vackert papper i en härlig blågrön nyans.


Jag stämplade en fjäril på två sidor av fotot. Stämpeln kommer från Docrafts Papermania. Ni hittar den HÄR. På träden och fjärilarna lade jag ett lager stickles. Under fotot och längs med hela layouten knöt jag fast två varv av ett blått snöre (twine)


De rosalila blommorna har jag stansat ut med min spellbinders shapeabilities spiral blossom 1 och spiral blossom 2. Just nu slut i butiken, men ni finner dem HÄR och HÄR.

Nästa gång jag träffar min kära lillayster då har hon och hennes sambo en liten bebis och jag har blivit en STOLT moster.

Må så gott!


Inga kommentarer: