onsdag 9 maj 2012

Käraste syster

I dag bjuder jag på en layout med foto på min käraste syster.
För några år sedan flyttade hon upp till Umeå tillsammans med sin sambo.
Tyvärr blir det inte så ofta vi träffas på grund av avståndet men förra året köpte de hus och självklart ville vi åka upp och bo där en helg. Så mysigt att få rå om varandra en hel helg.

Så här blev min layout:


Till denna layout har jag använt mig av mönsterpapper från Ruby rock-it -August moon.
Helt underbara dubbelsidiga papper i romantisk stil. Jag använde mig av en cirkelformad mall, i dett fall en gammal tom tejprulle. Klippte ut de olika cirklarna och chalkade kanterna med min Distress Ink dyna.
Text biljetterna kommer från Tim Holtz. De säljs i ett häfte med olika texter på.
Jag ramade in fotot med tre stycken 3d stickers fjärilar från Anitas Demensions effect stickers. Ni finner dessa HÄR.


Jag satte layoutens rubrik "Käraste syster" högst upp i ena hörnet. Alfabetet heter Capsule Liquorice sherbet och kommer från Papermania. Dessa alfabets stickers hittar ni HÄR.


Allt material hittar ni i butiken.

Må så gott!



Inga kommentarer: