måndag 9 januari 2012

På en springcykel

Förra våren köpte vi en springcykel till sonen. Han älskade den och åkte hela tiden runt på den. Naturligtvis måste en sådan här sak scrappas om.


Jag har använt mig av Coredination Cosmo Crickets Neutrals med embossat mönster.  Mönstrat papper från Graphic 45 Magic of Oz och Basic Grey. Jag har stämplat en cykel och klippt ut den för att ha som dekoration. Till titeln använde jag mig av stickers från ett bokstavsark som följer med en paper pack från Echo Park Paper. Ordet springcykel har stansat ut med alfabetet Handprint av Quickutz, ett alfabete som slutat tillverkas och kan vara svårt att få tag i, du hittar det i shopen. 





Ha en skön måndag!






2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Fin LO

Morfen sa...

Jättesnygg layout och sötiskillen så nöjd och glad. :D