onsdag 11 januari 2012

LOVE

God morgon i stugorna.

I dag tänkte jag visa er en färgglad layout som jag gjorde i helgen.
Denna gång har jag lekt med olika färgprodukter och så här blev den:


Jag gjorde min layout med ett vitt CoreDination papper som bas. På cardstocken har jag sedan lekt med en massa mist, distress Ink, distress stain, tidningspappaer och vit akrylfärg. När allt hade torkat limmmade jag dit fotot, dekorationerna och mönsterpappret som kommer från My Mind´s Eye "Love Me". Mönsterpappret  hittar ni HÄR.


Blommorna har jag stansat ut med en blomstans, dessa är mina privat,a men spellbinders Shapeabilities har en mängd olika blomdies och dem finner ni HÄR. 
De söta hjärtarna har jag klippt ut ur mönsterpappret "Love Me" och därefter har jag lackat dem med 3D lack. Slutligen ritade jag en ram runt hela layouten med en svart journalingpenna.

Nästa onsdag bjuder jag på något altrat.

Må så gott!



Inga kommentarer: