lördag 8 oktober 2011

Puss på dig

I dag bjuder jag på ytterligare ett kort med en stämpel från "Make it crafty", ett härligt kärlekspar.



Till kortets bas amvände jag mig av ett härligt embossat CoreDinationpapper, från cosmo cricket. Dessa säljs i fler pack. På denna cardstock är det embossat bokstäver. Mönsterpapprena är i 6X6", ett paper pad från Basic Grey, -sweet threads.  Ett mått på papper som är perfekt till kort.


Motivet har jag färglagt med mina copic ciao pennor och därefter har jag ritat dit mönsterna på kläderna med mina akvarell pennor. Scrapbruket säljer pennor som fungerar som akvarellpennor.


Blomman har jag gjort genom att använda mig av denna dies:


Det är en Spellbinders Shapeabilities -Spiral blossom 2, kostar 169 kr och finns HÄR.
Jag valde att använda en sida ur en antik bok (loppis fynd) till denna blomma. Jag sprayade sedan blomman med orange mist.

Övriga blommor finner ni HÄR.

Må så gott!


3 kommentarer:

Majsan sa...

Åh så fint, och vilken söt stämpel!

Cornelia sa...

Jättefint kort i härliga färger!

Unknown sa...

Härligt kort ser höstlikt ut i färgerna!! Snyggt!!