fredag 6 september 2013

VIKVÄGGSALSTER MED KOLLAGESTÄMPLING DEL 5 AV 5

Nu så. Nu har vi kommit till den sista delen av vikväggsalstret med steampunk- och resetema.
Som du ser, är det ett stort vikväggsalster jag gjort. Jag har använt mig av svart fotopapper som bas - och jag har skarvat dem vid bigningarna - för att få så stora blad som möjligt. Jag valde att göra ett sånt här projekt, för att få plats med mycket - på liten yta. För när den är ihopfälld, är den ju inte svår att gömma undan :).
Tanken var också att jag skulle kunna göra något annat på baksidan - för att kunna alternera det jag har framme i hemmet :-).



Den här gången är det Paris-tema.
De flesta stämplarna kommer från Tim Holtz olika stämpelset.
Jag har stämplat motiven med olika färger ur Archival ink-serien.


Textstämpeln hittar du i Dylusions stämpelset Say what you mean. (If you are old enough to know better, you're too old to do it.)

Inga kommentarer: