måndag 2 september 2013

Project Life premiär

Jag har länge sneglat på det här med Project Life utan att veta om det är något för mig eller ej. Jag är lite anti för nya trender och vill gärna skapa på mitt sätt. Men efter mycket funderande och att jag faktiskt börjat använda min telefon till att dokumentera vardagslivet bestämde jag mig för att pröva jag med. Annelie skickade mig ett paket med papper, plastfickor och dekorationer från Echo Park som var perfekt för en nybörjare som mig. Echo Park har ju alltid väldigt härliga färger på sina produkter och det här kitet är inget undantag. Papperen är dubbelsidiga och går att använda hela eller skära ner till kort. Det var perfekt att få med olika sorters plastfickor i kitet för att känna på vad som kan passa mig framöver. 

Här finns kitet att beställa.











Inga kommentarer: