fredag 28 juni 2013

LAYOUT OM VEDHÖGAR I FINLAND

Det här var en utmaning som kallades älsklingarna, d v s de saker vi helst använder på våra layouter.
strukturpasta
grafiska baspapper
utstansat
blommor
washi tape






Här ser du flera lager papper, både utstansade (ek success - binding edge) och andra slags strukturgörare.
Jag har också gjort tre snurrblommor av BoBunnys fina double dot-papper.


Jag har  tagit vara på en ean-kod och satt den där bakom fotot.
Strukturpastan tog jag både på fotot och i kanten på det största papperet.


Det är gott om struktur på denna layout :-).


Lite washi tape och något utstansat...
Jag behöll även papperets namn, då den sade rustic trees... Eftersom Tuula sitter där och finlirar på träbitarna, så tyckte jag att det passade alldeles utmärkt :-). 
Jag har använt Martha Stewarts kantstans Doily lace för att pimpa till det röda papperet.



För Tuula är detta nästan det bästa hon vet... Att få sitta med sina träbitar. Att få bygga vedhögar hör sommaren till i Finland.


En närbild på snurrblommorna...


En gammal boksida...

Inga kommentarer: