fredag 5 april 2013

GÖR EGNA BAKGRUNDSPAPPER MED VILDA STAMPS-STÄMPLAR

Jag tycker att det är vansinnigt kul att få användning för många stämplar på ett och samma alster. Här har jag gjort ett kollage-bakgrundspapper med fräna mixed media- och steampunkstämplar från Vilda Stamps. Jag har blandat hej vilt med stämplar från olika stämpelkit, och det måste ju sägas att genom att köpa kiten, så får du bästa möjligheten att spara pengar :-). Och de stämplar man inte gillar (gäller inte i mitt fall, då jag vill ha alla :-)...), kan man ju antingen ge bort eller sälja till någon som gillar den bättre :-).

Det kan ta ett tag innan man ser "alla" stämplar, så jag har passat på att ta några närbilder. Du ser dem under den här bilden.


klocka - steampunkkit (v695)
splatt - splats-kit (v424)
krona - freebie (se till att handla på mässorna, för då har du chansen att få något fint i påsen :-)..)
stor splatt - scrap- & mixed mediakit 2 (v742)
kugghjul - kugghjulskit (v467)
rivet blad ur kollegieblock - scrap- & mixed mediakit 2 (v742)
cyklande par - steampunkkit (v695)
splash-bakgrund (v283)





mynt - (v98)
textbakgrund - brevbakgrund (v260)

motorcykel-kollage - manligt kit (v698)
sprickmönster - scrap- & mixed mediakit 2 (v742)



mönsterstämpel - textkit scrap- o mixed media 2013 (v740)
cirkelsplatt - scrap- & mixed mediakit 2 (v742)
zeppelinare - v650
uv-ur - fickuv (v46)

splatt - splatskit (v424)

vintagedam i klocka - kvinnligt kit (v699)

Jag hoppas att du vågar dig på denna teknik, för den är fantastiskt rolig att göra :-).

Inga kommentarer: