onsdag 17 april 2013

22 år tillsammans, en layout

I dag bjuder jag på en layout med ett foto i litet format, endast 7X7 cm. Fotot är på mig och min kära make när vi firar 22 år tillsammans. Så här blev layouten:

Mönsterpapper från Prima "lifetime collection "Yesterday". Ni hittar kollektionen HÄR.

Det fanns en hel del text på mönsterpappret, men jag klippte ut några fler från ett av de övriga pappren av kollektionen. Fjärilarna är frånPrima "Divine col". Dessa säljs i flerpack med 24 stycken mönstrade små fjärilar.

Jag lekte med en grön mist på pappret. jag doppade en pensel i misten och stänkte runt fotot. I ena hörnan av layouten läte jag misten rinna längs med pappret.

Runt fotot stämplade jag med stämplar från kitet från Prima "Engraver". kartongen bakom fotot kommer från min "gott och blandat låda".

Må så gott!








Inga kommentarer: