tisdag 17 januari 2012

Malena - ny DT-medlem



Jag heter Malena Andersson och är Scrapbrukets nya DT-medlem. Jag firar under det här året 10-års jubileum som scrappare och än har jag inte tröttnat på den här underbara hobbyn. För mig har det genom åren blivit en stor och viktig del av mitt liv. Det ger mig avkoppling och utlopp för min kreativitet samt att jag genom scrapbooking fått så många fina vänner runt om i världen. Jag bor i norra Östergötland med min och våra tre barn som är adopterade från Sydafrika. Jag arbetar som lärare på mellanstadiet och i en missionskyrka. Lika viktig som scrapbooking är fotograferandet för mig. Jag försöker hela tiden utvecklas som fotograf och övar ständigt på mina barn. Jag ser verkligen fram emot att få inspirera och utmana här på Scrapbrukets blogg!

3 kommentarer:

jenny/e.j.m sa...

Varmt VÄLKOMMEN Malena=)

MiaS sa...

Kan bara instämma - välkommen :)

Pysselbus sa...

Yeay!!! Heja Malena - vad kul det ska bli att se dina alster här!!

Kram
Linda