torsdag 5 maj 2011

Ett gratulationskort till ett barn

Kan man få för många GRATTIS kort?
Tror inte det....
Mina samlar jag i en låda.
En låda full med bra att ha kort för födelsedagar, TACK kort och inte minst kort till barnens kalas.

I dag bjuder jag på ett kort med en söt nalle, kanske till något blivande födelsedagsbarn:



Till detta kort har jag använt mig av mönsterpapper från Homespun chic heavyweight och ett CoreDination papper med struktur "Jennie Bowlin".


Den stora rosa "blomman" gjorde jag med spillbitar från mönsterpapprena. Jag använde mig av Tim Holtz sizzix Sizzlits Papper rosette för att stansa ut remsan och cirkeln till blomman. Bakom blomman syns den söta nallen från Docrafts retro collection "Forever friends" Egentligen bär nallen på en boll men istället limmade jag dit ett paket. Det finns en mängd olika "Forever Friends" figurer i butiken, sök på Elements forever fiends så får ni fram ALLA.

Material från Scrapbruket:

*Cardstock
*CoreDination Jennie Bowlin
*Mönsterpapper Homespun chic heavyweight
*Tim Holtz Sizzix Paper Rosette
*Nalle Elemnets Forever fiends
*Prickigt Textilband

Må så gott!

Inga kommentarer: