onsdag 18 maj 2011

En go tös

I dag bjuder jag på en layout.där jag har lekt med mist, egengjord av perfect pearls och vatten.
Så här blev den.

Ofta när jag använder mig av mist så sprayar jag först och sedan skruvar jag av locket och stänker med röret i flaskan. Detta för att få lite stänkavtryck.

Mönsterpapprena kommer från Papermania "Birdsong", som säljs i 8X8 samt 12X12" i paperstack hos Scrapbruket. På denna layout använde jag mig av få dekorationer och valde istället att leka med färg, 



De svarta cirklarna gjorde jag med hjälp av ett dricksglas och en stämpeldyna. Jag tryckte glasets botten mot stämpeldynan och sedan stämplade jag glasets botten på min layout.

Material från Scrapbruket:
*Cardstock
*Mönsterpapper Papermania Birdsong
*Brads My Minds' Eye "Wild Asparagus"
*Perfect pearl 

Må så gott!
Och är ni sugna på att scrappa, varför inte delta i vår material utmaning. Se HÄR.




Inga kommentarer: