torsdag 29 mars 2018

BOXKORT


Hej!

I dag vill jag visa er ett BOXKORT som jag gjorde på beställning.
Personen som fick kortet gillar rock och ska få en resa i present.

Jag googlade fram måtten på ett klassiskt boxkort.


Jag passade på att använda en hel del äldre papper som bara ligger i mina gömmor. 
I cirkeln stämplade jag siffrorna 50. 
Pyntade vidare med trädekorationer som är flygplan. 



Stjärnorna är helt vanliga plaststjärnor som oftast brukar ligga som bordsdekoration på exempelvis nyårsafton. (Där i från kommer mina) Dessa fick en skvätt av primas Artisan Powder och primas glass glitter. La dom försiktigt på stjärnorna och kletade på ett lager med Glossy accents.

Plastflärparna är smala strimlor av lite krympplast.


Så här ser kortet ut när det är platt.


Hoppas ni finner inspiration .

Ha en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: