lördag 4 juli 2015

KOLLAGESTÄMPLAD LAYOUT

När jag ändå är i kollagestämplings-tagen, kan jag inte låta bli att göra fler och fler alster :).
Jag har gjort en "mask" av en bit utskriftspapper som jag sprayat re mount-spray på, för att få en stor post it-lapp :).

Det blir en härligt dramatisk effekt med stämplar i enbart svart färg, men givetvis går det bra att stämpla med olika färger... Tänk vad fräckt det skulle kunna bli med nedanstående stämplar i färg och fotot i svartvitt :).


Här är ett foto jag tagit på Malta, tidigare i våras (2015). De har kvar de engelskinspirerade telefonkioskerna och postlådorna... Men numera ringer man med kort, istället för med mynt :).



Jag har använt mig av följande stämplar/stämpelkit: 
Prima Marketing - tegelvägg (960896)
Prima Marketing - Zypher (beautiful)
Unity stamp - vintage handwritten (ib-iod-259)
Unity stamp - photos (ib-114) (kamera)
CreaLies - no 11 sparkle (rutmönster/stjärnstänk)
KaiserCraft - Curiosity (fjäril)
KaiserCraft - Art of life (filmremsa)
CreaLies - no 11 sparkle (rutmönster/stjärnstänk)
KaiserCraft - Curiosity (fjäril)
KaiserCraft - Art of life (filmremsa)

Inga kommentarer: