torsdag 13 november 2014

FAVORIT KILLAR

I dag vill jag inspirera dig med en LO med mina killar på.



Oftast (gäller i alla fall mig) så brukar jag börja med ett vitt cardstock och sedan arbeta mig utifrån det. Men har på senare tid använt mer och mer andra färger på cardstock.
Vill bryta mina mönster helt enkelt.
Så, jag började med ett rött cardstock och smackade på lite vit färg i form av Distress stains.
Tog diverse spillbitar och la i hop dom på ett ungefär och häftade ihop dom  ned en häftapparat.



Limmade fast allt papper och drog med distress stains runt fotot för att göra en enkel ram.



Jag gillar att leka fram mina alster.
Dagens tips:
LEK! Lek fram ett resultat. Våga prova. Blir det tokigt så kan man alltid lägga det åt sidan och börja om.



Hoppas att ni finner inspiration.
//Madde

Inga kommentarer: