fredag 1 november 2013

EN KÄRLEKSLAYOUT I BLÅTT

Liljaträffens första utmaning gick i kärlekens tecken...
Jag hittade ett roligt foto i mitt fotokuvert och kände att det här kunde vara något att prova med...
Den utstansade servett-formen (vintage notes doily) kommer från Xcut.


Fina blommor från Wild Orchid Crafts:
aprikos tygblomma:
2-tons-blomma:
brun blomma:
svart spets:


Jag stämplade en av Vilda Stamps stämplar (Yesterday is gone, Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin) (v343) på utstansad krympplastform och krympte ned den.
Jag målade med vit penna på baksidan, för att få den att lyfta mer från bakgrunden.

Jag har stämplat på fotot med versafine-dyna, men det måste jag varna för... Färgen torkar "aldrig". Det är bättre att använda sig av staz-on-dyna!


Lite washi tape/tissue tape.

Inga kommentarer: