lördag 24 november 2012

Farmor och farfar

Nu var det dags igen för en sprayad layout - som vanligt är det mina älskade Dylusions som jag använt till bakgrunden. Jag har använt gult, rött, grön och turkos. Det är så häftigt att jobba med färgerna för det spelar verkligen ingen roll om det blir fel - det blir snyggt ändå. När jag höll på med den här vände jag på papperet för att torka med embossingfönen. Jag råkade du lägga papperet i lite färg som hamnat på vaxduken jag har som skydd. Det är det som syns i nederkanten på layouten. Men gjorde det nåt - nä inte alls. Det blev bara lite effekter på mitt bakgrundspapper.
 
Jag stansade sen ut cirklar från ett grönt papper i  Dovecraft julserie  Back to Basics Christmas och några boksidor. Fjärilarna är tillverkade av Dovecraft och serien heter Princess Fairytale. Jag har lagt till några turkos blingstenar och titel med Alphamini Cardstock Stickers. Bakom fotot har jag turkos cardstock från CoreDinations.
 
 

Inga kommentarer: