måndag 21 november 2011

Tack-kort

Idag bjuder jag på ett Tack-kort. Jag gör oftast Grattis-kort men ibland behövs andra sorters kort också. Det är alltid bra att ha  några kort liggande.


Kortbasen är en brun Coredination. Det mönstrade pappret kommer från en 6x6 Paper Pad från Prima, Botanical Papers. Även blomman och bokstäverna är utstansade ur mönsterpapper från Prima. Blommdiesen är Tattered Flowers från Tim Holtz och bokstäverna är också från Tim Holtz, Vintage Market. Det lila mönstrade pappret har jag distressat med den nya bruna nyansen Gathered Twigs. Och så har jag skrapat lite på pappret för att få det fram ett lite slitnare utseende. Kolla in den härliga spetsen i mitten. Det är en stickers, Dazzles! Den kommer i flera olika varianter, bårder, hjärta, hörnen mm. Den är lätt att ta av från sitt ark, jag pillade inte bort något ur hålen utan det stannade kvar på arket. Den var också lätt att sätta fast, höll formen fint. 



Ha en skön måndag! 





Inga kommentarer: