måndag 8 augusti 2011

Altrat en konservburk

Återvinning kan göras på flera sätt och idag bjuder jag på en altrad konservburk. Det vimlar fullkomligt av pennor hos mig och nu också inne på dotterns rum. Jag har letat efter pennställ i butiker en längre tid men inte lyckats hitta något snyggt och prisvärt men så slog det mig när jag diskade ur en konservburk att den skulle jag ju kunna fixa till med lite papper och dekorationer.


Jag har använt mig av det söta paisleymönstrade pappret från Doodlebug att klä in konservburken med. Den läckra svarta swirlen med vita prickar kommer från ett stickersark som finns med i paper-packen från Echo Park Paper "For the Record". En rosa ros fastklistrad på en vit utstansad blomma från Tim Holtz Tattered Flowers fick också pryda pennstället. 



Det var riktigt kul att altra en konservburk och jag kommer göra om det så fort jag fått en ny att lägga händerna på. 






2 kommentarer:

Stephi sa...

det tycker jag absolut du ska göra mer av..altra alltså. Den blev riktigt söt.

Unknown sa...

Jättesöt :-D Jag har heller aldrig altrat nått ser så kul ut men jag vet inte vad bara :-D