fredag 1 juli 2011

Tatty Teddy aka Mirandanallen

Kommer ni ihåg den här mjukisen? Jag hade aldrig någon men jag fascinerades över hur många olika varianter det fanns på björnen. Man kunde köpa en för varje tillfälle. Så för alla Miranda-lovers, nu finns nallen även som stämpel. Jag lekte lite med stämpeln som följde med tidningen Creative. En riktigt kul och inspirerande tidning som är prisvärd. Det följer alltid med någon ny kul produkt.


Stämpelmotivet Tatty Teddy och en prickig embossingfolder följer med maj månads Creative. I shopen hittar du många andra varianter på Tatty Teddy. Du hittar även matchande mönstrat papper och brads. Teddy är stämplad med en svart dyna och sedan har jag färglagt honom med Copic i gråa nyanser och en liten blå näsa. Jag har använt mig av mönstrat papper från serien Tulip.  Den enfärgade cardstocken är Coredination


Fjärilstansen från Martha Stewart har blivit en av mina favoriter. 


I dagarna kom det in massor av härliga rosknoppar i papper i mängder med färger till butiken. Du hittar dem under nyheter vecka 26. Under rosorna har jag satt ett spetsband med silvriga detaljer

Till sist vill jag påminna om veckotävlingen. Sista dag att delta är på söndag. Du hittar mer information HÄR





Inga kommentarer: