torsdag 26 april 2018

SOLSTRÅLE

Hej!

I dag vill jag visa er en LO med en känsla av sol!




Jag började med ett vitt cardstock som jag målade en halv ram med Primas glimmande färg.
Den färgen skiftar mellan grön o guld. Jag älskar den färgen. Plus att den är enkel att måla med.
Sedan tog jag en stencil och drog ett lager modellingpaste över för att få lite struktur på min LO.
Jag skvätte med olika blå nyanser av Dylusions.
I min samling av 6"x6" block med mönstrade papper så lyckades jag tillslut hitta några som matchade fint till min bild.


Jag pyntade min LO med några halvpärlor också.
Hittade en passande dekorationstext i trä som även den fick pryda mitt alster.

Texten "SOLSTRÅLE" stansade jag ut i gul foam. 
Det fick bli min titel.

Hoppas ni finner inspiration i min LO.

Ha en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: